Det fanns en tid då allting var som det skulle. Nu är inget som det ska, men se på mig, jag mår bra

Fick en fråga om vad som händer den 14 December. Hade det inte varit för att jag lovat att hålla det hemligt, för att inte skapa kaos, så skulle jag givetvis ha gått ut med det på en gång. Haha. Nej men, faktiskt, det är hemligt. Jag talar om vad det är som händer när jag får tillåtelse.

Jag och Emil sitter i min soffa och har en sån kallad ensam tid. Haha. Åh vad jag känner mig oseriös. Han kom in för ett tag sen och frågade om han fick sitta här med mig och snäll som jag är, lät jag honom.

Bilden ska väll föreställa mig, när jag är mitt i ett beslut om vilket sten jag ska kliva över till. Tänker så de kommer rök ur öronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0