"Hade du velat ha en pojkvän, hade du haft en pojkvän. Men jag ser, du smart. Du inte vill tramsa!" - Svetlana

Fem negativa saker med mitt liv:

√ Jag är så oförsiktig om mig själv. ¾ av alla mina ärr har jag orsakat själv. Av ren klantighet.
√ Min stubin är kort som en liten tändsticka och min bomb har oftast samma effekt som en atombomb.
√ Jag är mycket smartare än vad jag visar i de flesta lägena. Har ingen ork till att vara smartast i världen liksom.
√ Jag kan varken jula eller stå på händer. Alltid velat kunna det.
√ Det mest negativa är att jag inte kan komma på en negativ sak till. Haha. Shulelulu!

Fem positiva saker med mitt liv:

√ Jag är så envis, så saker och ting blir oftast som jag vill ha det. Bra för mig, dåligt för dig!
√ Människorna i mitt liv består ändast av den bästa sorten! Good for me!!
√ Om jag inte gifter mig med Taylor Lautner, så har jag faktiskt en av de bästa utbildningarna. Finns alltid jobb inom mitt yrke!
√ Om jag inte gifter mig med Taylor Lautner och inte får något jobb, så har jag ju mitt utseende som räddar mig! Nej, men seriöst så tänkte jag skriva att jag har världens bästa familj som skulle stötta mig och hjälpa mig på alla möjliga sätt.
√ Människor har alltid jämfört mig med en ängel. Jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0