Jag kommer aldrig att nöja mig med att stanna på ett ställe

Woho! - Skulle jag ha kunnat börja skriva. Igår tänkte jag skriva ett inlägg flera gånger, men när jag fick upp skrivrutan, så satt jag bara och stirrade på skärmen. Hade liksom inget att skriva. Fick spel på min storebror och mamma - som skämmer bort honom - i går, så jag drog till Melvina.
I dag är jag i Enhörna igen. Hade nog feber ett tag i dag också, men så länge jag inte har tid till att känna efter, eller så länge jag inte låter mig själv känna efter, så fungerar det bra. Nu ska jag bara lägga mig och dö ett tag innan familjen kommer hem.
Jag och Farfar när vi skulle ut och åka motorcykel för flera flera år sen och jag hade pappas gammla kläder på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0